سيد العاشقين

السبت، 15 أكتوبر 2016

****بحبك؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛وانا كمان***** بقلم/ محمدلطفي_ابوالفتوح


****بحبك؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛وانا كمان***** صباح الجمعه الساعه 6:15 2016/10/7
♤♤♤...............☆☆..هو........
بحبك
♡♡♡.................☆☆..هي....
وانا كمان
♤♤♤................☆☆..هو....

انتي كمان بتحبيني
بقالي زمان
نفس اسمعها يا نور عيني
نفسي في امان
♡♡♡................☆☆..هي ...
بحبك اد قلبك اد المكان
بحبك رغم حبك عليه موش بيبان
بحبك انتي عمري
وانت العشق والهواى والحنان
♤♤♤...............☆☆..هو....
الله علي نغمه الحانك
الله علي طعم الجنان
عاشق شكلك ومكانك
عاشقك بكل الالوان
♡♡♡.................☆☆هي.....
مايغركش كتر سكوتي
ولا قلة كلامي
حبي اقوي من صرخة صوتي
وموش باين هيامي
♤♤♤.............☆☆هو.....
ليه بسكاتك تدبحي
قلبي الحيران
علي صوتك افرحي
فرحيني كمان
♡♡♡................☆☆..هي.....
يا حبيبي انت مطمحي
انت شط الامان
يا مركبي في بحره اسرحي
معاه مفيش توهان
♤♤♤.............☆☆هو .....
يا شمس الدنيا فتحي
خلي الضي يبان
نورتي حبيبتي مطرحي
نورت حتي الجنان
♡♡♡.................☆☆..هي...
ياحبيب القلب يا فارس
خطفني م الزمان
وقفت عليه انت الحارس
دوبتني في الاحضان
♤♤♤...............☆☆هو....
فارس انا زي ما عيونك
بيحكوكي عليه الان
فارس وكمان مجنونك
وهمي اشيل الاحزان
♡♡♡................☆☆هي....
قد القول حبيب صادق
شايفه فيك الانسان
شيفاك عشاني بتسابق
بدورني بكل مكان
♤♤♤..................☆☆هو......
غنايه حلوه وجميله
حبيبتي انتي الالحان
م الليله حلفت م الليله
لابات الليله سهران
♡♡♡..................☆☆هي.....
ياشاعر حرفك بيكتبلي
افصح من اي لسان
قصيدك حلو بيطبلي
قصيده بمعني ديوان
♤♤♤................☆☆هو.....
يا ريشتي جميله بمنظرها
غرقانه في بحر الوان
ما يحسك غير من قالها
حبيبتي لالوانك دايما عطشان
♡♡♡.................☆☆هى......
ياريشه مكمل لي جناحي
عصفورتك انا فوق الاغصان
جنبه اجنحتي ارتاحي
حبيبي من علمني الطيران
♤♤♤.................☆☆..هو.....
بحبك
♡♡♡.................☆☆..هي......
وانا كمان


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق