سيد العاشقين

السبت، 16 أبريل 2016

يا حبيبتي******بقلم زينب امين قنديل

ياحبيبتي
بغرق في سحر عنيكي
وببحر في كل حاجه فيكي
وبدوب في لمسةايديكي
النور بيضئ ليا حياتي
مع كل هله ليكي
ياروح قلبي من عيون الناس
بداريكي بفضل طول العمر
وياكي انتي ملاكي
يافرحة حياتي في دنياتي بحلم
بيكي ولا يمكن يوم انساكي
ياحبيبتي بهواكي تعالي
ارتوي في بحرك وانسي وياكي
ذاتي وانا معاكي
بغرق بغرق بغرق فيكي يااغلي
واجمل ما ليا تعالي واشبعيني من
ريحة عطرك اللي بيفوح ياروح الروح
انا ياحبيبتي من غيرك روحي تروح
ولمين اشكي حبك وابوح وانت حبيبة
الروح وفي حبك لا يمكن اكون معاكي
مجروح خايف اسبيك روحي تروح وتفضل
حبيبي تشتاق ودمعك يجري ودمعك غالي
عليا كتير بيدي سميك الروح
هاروح لو روح تبقي حدك تحميك
وبلاش دمع عنيك احسن انا روحي هتحس
بيكي الله يخليك ولو كنت عيش كنت بروحي افديكي وانسي روحي لاجل ما اراعيكي
مع تحيات الشاعرة زينب امين قنديل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق