سيد العاشقين

الاثنين، 25 يوليو 2016

ليه دايما مسجونة جوة نفسي * وفاء عبد العزيز الزيات

 
 

₩₩₩ ليه ₩₩₩

ليه دايما مسجونة جوة نفسي
 
ليه دايما ضلي بيمشي عكسي
 
بمشي خطوة الاقيني برجع بضهري
 
ليه دايما شايلة همي لوحدي
 
ليه مش لاقية حد يمسح دمعي
 
عشان كدة
 
ممكن تسيبوني امشي
 
عاوزة انفرد بنفسي
 
عاوزة أعرفها من تاني
 
عاوزة اسألها شوية أسئلة 
 
عاوزة الومها ومخافش
 
عاوزاها تاخد عليا ومتزهقش
 
ليه هى فارقتني
 
مش دي اللي جوايا من بدري
 
عاوزة انفرد بيها وارجع بيها صداقتي
 
نفسي ياخدني الحنين ليها ومتسبنيش وتمشي
 
عاوزة اخدها فى حضني من تاني
 
عاوزة أسألها ليه سابتني
 
والحنين ليها راح مبنش
 
خلاص ضاعت نفسي 
 
هدور عليها من تاني
 
وارجع ليها صداقتي
 
دنا من غير روحي هزهق وامشي
 
ياناس
 
انا روح محتاجة روح ترد فيا الروح

بقلمي / وفاء عبد العزيز الزيااااات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق